Re: Cute FTP - download

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 23:29:05 MET DST

At 17:27 09-17-97 +0200, you wrote:
>zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla, Lodz-Baluty) napisał(a):
>

>/> Cos strasznie (oprocz kodowania polskich liter) pokreciles.
>/>
>/> Zeby FTPem sie dostac na jakis katalog to musisz byc albo jego
>/> wlascicielem albo musi to byc katalog udostepniony uzytkownikowi
>/> o nazwie Anonymous.
>/> I to nie zalezy czy to jest CuteFTP czy tzw "zwykly FTP"
>
>No nie ... Teraz ty trochę pokręciłeś ...
>Równie dobrze mogę dostać się "FTPem" na własne konto, które wcale nie
>jest "udostępnione użytkownikowi anonymous" ;->

  wiec wlasnie jestes jego wlascicielem - napisalem to tuz przed.

>Jak znam hasło to mogę też dostać się do pirackich FTPów, też raczej
>nie na anonymous ...

  jak znasz haslo np. moje to dla systemu jestes wlasnie
  wlascicielem tego konta - przeciez nie poznaje cie po twarzy
  czy po glosie ale po identyfikatorze i po hasle.
 (oczywiscie ze nie komputera, na ktorym jest to konto :)

>/> > Ten program ponoc to umozliwia, tylko: Czy jest mozliwosc
>/> >wykorzystac ten typ softu na stronach WWW (np na www.onet.pl do IE4)?
>/>
>/> W sama przegladarke jest wbudowany protokol FTP.
>/> Ale nie wiem czy mozna mu wydac komende sciagania
>/> od pewnego miejsca.
>
>Niekiedy szkapa sama potrafi kontynuować, można też zastosować
>programy typu GetRight które służą właśnie do współpracy z
>przeglądarkami.

  A czy taki program dziala w W3.11 ?
  Czy mozna takiemu programowi powiedziec
  zeby przyslal nam ostatnie 12000 bajtow
  wybranego pliku ?

  Bynajmniej nie jestem zlosliwy tylko ciekawy.