Re: Cyrix 200

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 23:29:02 MET DST

At 15:30 09-17-97 +0200, you wrote:

>DTP kojarzy mi sie z silnie wykorzystywanym FPU, a z tym u Cyrixa nie
>najlepiej. Lepiej odpusc.

  Chyba nie uwazalem na lekcjach.
  W jaki sposob DTP ci sie moze kojarzyc z koprocesorem matematycznym ?

  Jakos nie moge sobie wyobrazic :(

  No, w Macintoshu (z DTP dobrej jakosci to wlasnie mi sie kojarzy)
  jest i owszem jakis FPU ale zeby przyspieszal DTP ???

  A Venture to uzywalem jeszcze na XT bez koprocesora
  i dzialala calkiem chwacko.