Re: Siec osiedlowa

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 21:16:10 MET DST

Jaroslaw Lis napisał(a) w artykule <5vm95p$5ln$11_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Tomasz Sopyło <airwolf_at_priv.onet.pl> wrote:
>: Mam maly problem - chcialbym zbudowac z kolega siec na osiedlu, ale nie
>: wiem od czego zaczac, ile to kosztuje i kto by zalozyl taka siec. Czy
>: mozna do tego celu uzyc kabla telewizji kablowej? A moze udalo by sie
polaczyc 2 komputery
>: droga radiowa, tak aby wykorzystywaly jakis normalny protokol np. IPX?

Więc tak..
Kup 2 karty (najlepiej takie same zeby sie nic nie kaszanilo) wystarczą
zwykle NE2000 za ok 80zl. Do tego kabel (koncentryk) czyli zwykły kabel
antenowy.
Do tego 2 konektory, dwa (nie znam fachowej nazwy) "trójniki" oraz dwa
terminatory (50ohm).
Wszytko łatnie łaczymy, konfigurujemy, i gramy.
Nie przejmuj sie listem Darisza Ladziaka
(Dariusz ty jestes urodzonym pesymista)
ja mam rozwieszone kable bo całym bloku, miedzy blokami,
wszystko wisi, byle jak i nikt sie nie ciepie.
I nie potrzebowalem zadnych zezwolen.

Pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com