Re: Siec osiedlowa

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 17:38:33 MET DST

Tomasz Sopyło <airwolf_at_priv.onet.pl> wrote:
: Mam maly problem - chcialbym zbudowac z kolega siec na osiedlu, ale nie
: wiem od czego zaczac, ile to kosztuje i kto by zalozyl taka siec. Czy
: mozna do tego celu uzyc kabla telewizji kablowej? A moze udalo by sie polaczyc 2 komputery
: droga radiowa, tak aby wykorzystywaly jakis normalny protokol np. IPX?

Osobiscie radze dokooptowac elektronika i zrobic lacze optyczne....

Choroba - chyba sie wezme do roboty, zrobie takie i zaczne sprzedawac -
to juz kolejny chetny..

J.