Yamaha w Polsce (a zwłaszcza 3in1: CD, CD-R, CD

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 19:17:08 MET DST

 Czy ktoś może zna w Polsce (a najlepiej w Warszawie) jakąś firmę,
która handluje nagrywarkami Yamahy ? Widziałem na stronie WWW Yamahy
śliczną rzecz: odtwarzacz CD 6x (no cóż, niezbyt wiele, ale starczy)
plus nagrywarka CD-R 4x plus napęd dysków CD-RW (ReWriteable) - zapis
2x odczyt normalnie i to wszystko z interfejsem IDE i 2MB kaszy....
Przypadło mi do gustu bardziej niż analogiczne produkty NOMAI oraz
Philipsa. A poza tym dystrybutor Nomai handluje tylko modelem SCSI,
nie ma ani IDE ani Parallel a u Philipsa powiedzieli że może za rok
(KPINY !) sprowadzą taki napęd (chyba że im się pomieszało z DVD)

--
* FidoNet: Andrzej Lawa 2:480/19.77
* InterNet: lawa_at_priv.onet.pl