Re: Drukarki HP to dobre drukarki

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 17:29:14 MET DST

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: I w tym caly problem - ale po kolei...

: 1. HP jest bardzo znamienita firma (zaczynali w garazu od produkcji
: oscyloskopow, jaki to gigant teraz - nie musze chyba pisac).

Niestety - odkad przestali robic jedynie rzeczy drogie i dobre,
to zeszli troche na psy.

: 4. Partnerzy HP ze Szczecina to kompletni ignoranci (!) - przynajmniej
: jezeli chodzi o drukarki HP - jedyne co robia to pakuja drukarke i
: wysylaja do Warszawy.

Znow polityka HP - tak jak wybierali partnerow, tak i ustalili sobie ze
serwis ma byc jeden. Troche sie to na szczescie zmienia.

: 6. O takiej organizacji serwisu zadecydowala... firma HP. Czyli jest za nia
: no... jak to sie mowi... hmmm... acha! odpowiedzialna.

Przy zakupie nowej atramentowki HP radze uwazac - majac najwyrazniej
na uwadze narzekania klientow gwarancja jest czesto tylko rok, a
kiedyxs bylo trzy lata.

: Czy ktos ma dokladny adres do serwisu (tel.!) HP w Warszawie? Przydaloby
: mi sie to w razie jakby mi moja HP500 calkiem padla... ;(

Nie wiem czy warto :-) Ktos juz demonstrowal fax z HP gdzie cena naprawy
miala byc drozsza niz nowa drukarka.

Co prawda 520 to ostatni solidny model :-)

J.