Re: Drukarki HP to dobre drukarki

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 09:08:24 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= (lbajon_at_sgh.waw.pl) wrote:

: Nie mów od razu "w Polsce" bo w Wawie nie sprawdzałeś - mi naprawili w
: ramach gwarancji w 2.5 roku po kupnie drukarki (HP520) i na dodatek
: UMYLI całą drukarkę że wygląda jak nowa (nikomu nie muszę mówić jak
: wygląda nie myta 2.5 roku drukarka ;) )

I w tym caly problem - ale po kolei...

1. HP jest bardzo znamienita firma (zaczynali w garazu od produkcji
   oscyloskopow, jaki to gigant teraz - nie musze chyba pisac).
2. HP wybiera sobie rozmaitych partnerow handlowych.
3. Partnerzy HP ze Szczecina (firma [...] - ale zebyscie nie mysleli ze to
   jakis Jasio zlota raczka to napisze, iz owa firma wygrala m.i. przetarg
   na komputeryzacje Urzedow Celnych!) maja certyfikat HP.
4. Partnerzy HP ze Szczecina to kompletni ignoranci (!) - przynajmniej
   jezeli chodzi o drukarki HP - jedyne co robia to pakuja drukarke i
   wysylaja do Warszawy.
5. Drukarka jest mi potrzebna non-stop; podejrzewam ze transport pocztowy
   wcale jej by nie sluzyl...
6. O takiej organizacji serwisu zadecydowala... firma HP. Czyli jest za nia
   no... jak to sie mowi... hmmm... acha! odpowiedzialna.

Wniosek - HP jest do bani, bo nie potrafi dobierac sobie partnerow
handlowych i zbyt malo czyni, aby mozliwosci np. naprawy drukarki
przedstawic nie tylko owym paru procentom Polakow z okolic Warszawy, ale
ogolnie wszystkim, ktorzy za ich sprzet zaplacili HP przy zakupie. Wniosek -
HP jest do bani, bo nie potrafi zweryfikowac kwalifikacji ludzi i firm,
ktorym lekka reka daje ladnie sie na scianie prezentujace certyfikaty (nota
bene: we wspomnianej firmie nie mieli nawet... katalogu wyrobow HP!)

P.S.

  Czy ktos ma dokladny adres do serwisu (tel.!) HP w Warszawie? Przydaloby
mi sie to w razie jakby mi moja HP500 calkiem padla... ;(

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin