"A" = "a" wg Microsoft Word team ???

Autor: Lamerykanin (lamer_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 16:00:20 MET DST

6U

Od wczoraj jestem uzytkownikiem najlepszego na swiecie edytora tekstow
MsWord 97 (TM)
Niestety chyba posiada on powazny blad traktujac jednakowo litere "A" i "a"
co nawet notatnik jest w stanie odroznic.
Przyklad:
Chcialem napisac tekst o "alarmowaniu Ali" zeby bylo krocej w autokorekcie
ustawilem zmieniaj a ---> alarmowanie i wszystko OK wpisze "a" potem spacja
i mam alarmowanie. Wzialem sie wiec za "A" ---> Ala i niestety "A" juz
zdefiniowane padla grozna odpowiedz. Gdzie sie pytam bo ja nic takiego nie
definiowalem ?
"A"="a" a "a"="A" i koniec aaaaautokorekta do bAAAAni
Jezeli ktos wie jak to bydle.... itd

Ps
1. propozycje w stylu - niech: "a"="alarmowanie" a "Al"="Ali" czy "b"="Ali"
sa mi niepotrzebne w rachube wchodzi tylko male i wielkie aA
2. Moze makro pomoze?
3. Nie piszcie ze Ami Pro lub WP to maja bo sie wnerwie !
4. Nie na priva bo go nima

o zdowka (po o zdrowka)

Lamerykanin