Winows95 i CRAY

Autor: Lamerykanin (lamer_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 16:00:14 MET DST

6U

Od wczoraj jestem wlascicelem Internetu i nie wszystko jeszcze w pelni
pojmuje dlatego zwracam sie z pytaniem czy Internet to jedynie namiastka
poczty z jej pocztowkami i gazety z rubryka ogloszen czy tez umozliwia
wykonanie czegos uzytecznego?
Mam tu na mysli np. polaczenie mojego komputera (oczywiscie tak jak wszyscy
uzywam Oxxxxxxa z system operacyjnym Windows 95 (TM)) z super komputerem np
CRAY i wykonywanie na nim dowolnych obliczen. Oczywiscie efekty powinny sie
 ukazac na moim monitorze (SVGA) i to za darmo najlepiej.
Jezeli ktos robil cos takiego lub innego byle uzytecznego z wykorzystaniem
Internetu to prosze o natychmiastowa informacje na liste bo skrzynki
pocztowej jeszcze nie skonfigurowlem.
Acha jezeli niemasz do przekazania czegos istotnego to se oszczedz

Ps sprostowanie:

Magic wcale nie mial na imie Patrycja bo to mezszczyzna grajacy w NBA z
numerem 23 w LAL

Lamerykanin