Re: Hecrules

Autor: Tadeusz Wrobel jr (sparrow_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 20:56:18 MET DST

"gRaFFiTi" wrote:

> Czy istnieje emulator cga/ega na herculesa mono. Albo tak czy mozna
> zainstalowac win 3.11 ztakowym herculesem... moze ktos ma takie
> drivery/programiki...

Win 3.1 mozna bylo instalowac z natywnym driverem HGC i jest to o niebo
lepsze rozwiazanie niz na emulowanej CGA. EGA na Herkulesie nie zaemulujesz.
Mam tez emulatory CGA na Herkulesa (cgasim i takie tam...) pozwalajace
uruchamiac niektore stare gry pisane na CGA. Driver do AutoCADa tez
mozesz dostac jak potrzebujesz. Jezeli jestes zainteresowany odezwij
sie, posle Ci na prive'a.

Pozdrawiam,
                   Tadek Wrobel

PS. nie wysylaj postow z HTML !!!