Re: Rozmowy przez Inet

Autor: Tomasz Golebiowski (dovi_at_earthling.net)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 15:14:17 MET DST

>Dodam, ře chcÍ siÍ „ączyĘ z osobą, ktŰra ma tylko telefon.

Hey!
Od jakiegos miesiaca ze znajomymi z Australii bawimy sie troche
Netscape CoolTalkiem. Ja mam Internet przez siec lokalna, znajomi
siedza na modemie 28k.
Uzyskane polaczenia sa bardzo dobra, choc czasem jest gorsza jakosc.
Uzywam CoolTalka na 486/66 i jesli rownoczesnie z rozmowa uruchamiam
jakas inna aplikacje, to dosc mocno spada jakosc polaczenia.
CoolTalk pozwala na full-duplexowa rozmowe jak rowniez half-duplex
w przypadku wolniejszych modemow.
Oplata za taka zabawe w przypadku modemu to koszt lokalej rozmowy.
Druga osoba nie musi miec telefonu, wystarczy ze ma dostep do I-netu.

Pozdrawiam

Tomasz Golebiowski
dovi_at_earthling.net