Re: Eksperyment OS/2 + win95

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 01:21:52 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> wrote:

>Lepszy jest system w którym wszystko działa mimo, iż jest zrobiony
>źle, niż system o najlepszych założeniach teoretycznych nie
>spełniający wielu funkcji.
>
>Nie mam zamiaru krytykować OS/2. Po prostu wymieniłem wady,
>które dyskwalifikują go jako system operacyjny, który mógłbym
>wykorzystywać. Windows NT też ma swoje wady, ale nie
>przeszkadzają mi one tak bardzo, jak wady OSa.

marudziles ze ci sie wiesza. ok. tyle ze nic nie wspomiales o fixpak'ach.
marudzisz ze nie ma aplikacji. siejesz mitologie
marudzisz ze przy korzystaniu z ntfs ci zdechl. dziwisz sie ?
  to ms nie trzyma standardu i dla ntfs przyjal ten sam ID ktory jest dla HFPS

wiec powiedz mi. gdziez sa te wady OS/2 ?

>Sugerujesz, że się sypnie po odłączeniu CD-ROMu i to tak,
>że dyskietka nie pomoże?!? Ja tego nie rozumiem. Wytłumacz
>trochę jaśniej.

moze wyprobuj, a zobaczysz czym to "pachnie".
ale licz sie z tym, ze przy nieszczesliwym zbiegu okolicznosci,
mozesz juz nie podniesc tego "prawdziwego systemu" jak go nazwales.