Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 00:27:35 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Andrzej Karpinski wrote in article ...

>I to jest subiektywna prawda.
>Aby posluchac gdzie MP3 odbiega od zrodla radze
> zrobic sweep test i posluchac tego w wersji MP3
>Na wysokosci 10k juz sie lamie...
>
>Z tym ze malo kto slucha w domu sweep tests:)))

wez sie lepiej zastanow, co tak naprawde ci sie lamie. bo jak
porownujesz odtwarzanie mp3 przez przetwornik D/A na karcie muzycznej
i odtwarzanie w CDROM, to jedyne co porownujesz to jakosc obydwu
przetwornikow wzgledem siebie. jak chcesz porownac sama kompresje mp3 ,
to musisz porownac odtwaranie wav'a i mp3 przez ta sama karte.
po co ? po to by lecialo przez ten sam przetwornik.
inaczej porownanie mija sie z celem.