Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Synthe (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 03:08:21 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> Synthe wyrzezbil(a) ...
>
> a czym sie rozni "zwykly" mail od wiadomosci icq ???

Np tym, ze jesli jestes akurat na sieci to dostaniesz to
natychmiast - nie musisz co chwila sprawdzac skrzynki
pocztowej ...
Na marginesie: nie mam zamiaru twierdzic, ze ICQ jest
bezkonkurencyjne i w zwiazku z tym mozna wyrzucic reszte
programow. Cala dyskusja dotyczyla kwestii icq a irc ...

> [... az do konca:) ]
> DePeSz
(tak z ciekawosci - wolisz DM wczesniejszy czy pozniejszy? :)

Pozdrawiam

Andrzej Mielcarek
Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC : Synthe
UIN : 1158023