Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 19:41:09 MET DST

Synthe wyrzezbil(a) ...
> Nie chodzi mi o wyslanie zwyklego maila ...

a czym sie rozni "zwykly" mail od wiadomosci icq ???

> A jezeli dziala z innej maszyny albo nie podal prawdziwego nazwiska?

hmmm .. .moi znajomi raczej nie musza sie ukrywac.

> Nie pytam jakim innym programem to mozna zrobic - pytalem o irca ..

hmm. o.k. sam z siebie irc nie ma takiej mozliwosci. tym niemniej
bezoporowo mozna napisac skrypcik (hmm .. 5 linii vircscript'a ???) ktory
bedzie wywolywal program do poczty (aha, dlaczego oddzielny program? bo
jestem do niego przyzwyczajony i nie znosze wciskanych mi na sile
kombajnow)

DePeSz