Re: CD-Rom pomocy!

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 12:49:53 MET DST

"SieMa" <siema_at_polbox.com> napisał(a):

>Ze ludzie potrafia tak naciagac?
Chyba nieuwaznie czytasz i odsadzasz ludzi od czci i wiary :-)
Przeciez <PR> pisze wyraznie, ze ma coraz czesciej problemy z
odczytaniem (a nie jest to zjawisko normalne szczegolnie w
okresie gwarancyjnym) i wozil do serwisu bez widocznej poprawy.
To kto tu kogo naciaga? IMHO firma naciaga klienta, jest nie
rzetelna, delikatnie powiedziawszy.

[...]

Zawiez jeszcze raz, badz mniej grzeczny :-) i sprawdz w serwisie
chwile dluzej anizeli trwa podpisanie kartki, ze odebrales sprzet
sprawny do uzytku.

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl