Re: CD-Rom pomocy!

Autor: DarekT_at_polbox.pl
Data: Wed 10 Sep 1997 - 08:14:25 MET DST

Fe! Nieladnie! CD ROM mozesz oczyscic za pomoca plytki z wlosami i
sprezonego CO_2 (w tej kolejnosci, a jesli w odwrotnej - w odstepie
kilkunastu minut)
Plytke mozesz oczyscic pocierajac o ubranie (swietnie sprawdza sie
flanelowa koszula, bawelniana koszulka i jedwabny krawat szefa :-) )
UNIKAJAC RUCHOW KOLISTYCH

   DarekT_at_polbox.pl
   Toczek_at_kki.net.pl
     ICQ:1007443