Re: Zamiana formatu z .wav na .ra

Autor: Patryk Sielski (solti_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 07:17:37 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal, co nastepuje:

>o wiele lepiej sie kompresuje, i z wyzsza jakoscia z .wav na .mp3 .
>
>ja z kolei szukam dekodera z .ra na .wav . po to bym mogl
>sobie przekonwertowac na .mp3 . zna ktos ? najlepiej pod zwyklego dosa.
>ewentualnie na win3.11 .
Przepraszam, ale co to za format MP3? Czy moglbys mi udzielic blizszych
informacji?. Osobiscie tez jestem zainteresowany konwerterem WAV-->RA.
Z gory dzieki.

Patryk Sielski-mam 19 lat, mieszkam w Sopocie. Hobby: ZEGLARSTWO,
plywanie, elektronika, informatyka, modelarstwo, fotografowanie,
wycieczki rowerowe. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Ktos stwierdzil, ze mam dziwna sygnaturke. O co mu chodzi?