Re: Przeprogramowanie Biosa - Pomocy !!!

Autor: Patryk Sielski (solti_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 06:18:37 MET DST

Marek Lang <marek_lang_at_elektrim.pl> napisal, co nastepuje:

> [...]
Tak. Jest to mozliwe. Radze zajrzec na:
1) www.ping.be/bios/faq.html (paragraf nr.21)
2) bios_at_ping.be oadres goascia prowadzacego w/w strone
3) www.kaotica.com

Ja sam szczesliwie przeprogramowalem BIOSa (upgrade). Z takimi rzeczami (zmiana
logo) wole nie ryzykowac bo jesli cos sie schrzani, to komputer bedzie
martwy-trzeba bedzie skombinowac druga taka sama plyte, na programatorze
FEPROMow odczytac jedna kostke i zaprogramowac to w drugiej. Kupa zachodu.

Pozdrwaiam.
Patryk Sielski-mam 19 lat, mieszkam w Sopocie. Hobby: ZEGLARSTWO,
plywanie, elektronika, informatyka, modelarstwo, fotografowanie,
wycieczki rowerowe. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Ktos stwierdzil, ze mam dziwna sygnaturke. O co mu chodzi?