Re: Ja nie chce oszczedzac pradu !!!!!!!

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 11:52:40 MET DST

Maciej Soinski (indikom_at_polbox.com) wrote:
> Czolem!
> To samo dotyczy CD-ROM'u . Powiedzcie mi czy to normalne, ze mój Toshiba
> 12x (IDE) wylacza swoj silnik po kilku sekundach bezczynnosci. Jest to

Normalne. Jest odpowiednia opcja w driverach do toshiby (ale ich nie odpalam
przy win95). Moze trzeba by odpalic driver dosowy z ta opcja przed win95?

Poza tym wszystkie dyski (prawie) maja powersaving, mozna go wylaczyc
prostym programem, ale czy win95 pozwola na bezposrednie ustawianie dysku?
(przez porty IO?)

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland