Ja nie chce oszczedzac pradu !!!!!!!

Autor: Maciej Soinski (indikom_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 10:30:57 MET DST

Czolem!
Mam dosc tego !#??#!@!! Win95. Powiedzcie co sie dziele z tym zarzadzaniem
energia. Od czasu kiedy zainstalowalem wersje OSRII dysk wylacza sie po
jakims czasie bezczynnosci. Nie ma znaczenia czy wlaczone jest zarzadzanie
energia czy nie. Rowniez nie maja na to wplywu podobne ustawienia w
BIOS'ie. (Dysk Seagate Medalist)
To samo dotyczy CD-ROM'u . Powiedzcie mi czy to normalne, ze mój Toshiba
12x (IDE) wylacza swoj silnik po kilku sekundach bezczynnosci. Jest to
bardzo denerwujace przy EuroPlus, gdzie aby po jakims czasie bezczynnosci
CD-ROM'u odczytac jedno zdanie, musze czekac az "szanowny" czytnik wlaczy
i rozpedzi swoj silnik. Jak to wylaczyc ??
Bede wdzieczny za odpowiedz rowniez na priv'a

--
Maciej Soinski  <indikom_at_polbox.com>