Re: Komputer z Ameryki

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 21:51:14 MET DST

Dnia Wed, 3 Sep 1997 10:45:17 -0400, Slawek napisał(a):

>Michal Zielinski wrote in article

>Jak od czego? Od mac na przyklad.

ROTFL.

>Przechodziliscie te stadia w Polsce? Czy polskie szkoly
> do dzis sa pelne mac'ow? Byly wangi troche wczesniej?

W liceum, do którego chodziłem, połowa komputerów to makówki...
Wangi? A, tak, są nowe Wangi Voodoo. Przypominają wyglądem Billa Gates'a i
wystaje z nich mnóstwo szpilek. :)

>To sie zdarza wszedzie i w kazdej branzy. Nawet u mercedesa.

Rzecz w tym, że u konkurencji jakoś mniej tych "wypadków"... :)

>I to jest detal.

Do pierwszej katastrofy :)

>Zamiast argumentow epitety? To juz widzialem.

Zaczynam dochodzić do wniosku, że Ty nawet Windozy nie widziałeś, a jedynie
słyszałeś/widziałeś jej reklamy... Hmmm... używasz M$ Internet News? Pewnie
ktoś pisze na zlecenie... :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|