Re: MMX do HOT-557 ?

Autor: Kuba Natorski (kantor_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 21:13:15 MET DST

Maciej Bartkowiak wrote:

> Dzien dobry
>
> W instrukcji do mojej plyty Spacewalker HOT-557 jest napisane, ze
> wspol-
> pracuje z procesorami Pentium do 200MHz. Plyta ma podwojny
> stabilizator
> napiecia pozwalajacy na dostarczenie do procesora napiecia 3.2-3.8V
> oraz drugiego 2.5-3.2V
>
> Sledzac watki dyskusji nt MMX doszedlem do wniosku, ze to powinno wys-
>
> tarczyc, zeby plyta pracowala np. z P166MMX albo P200MMX.
> Z drugiej strony, zachodnie firmy oferujace te plyty maja puste
> rubryki
> [...]

jezeli twoja plyta jest w wersji 1.32/1.33 to dziala tylko mmx 166 bo na
200 juz nie starcza napiecia, ale werjsa 1.50 i w szczegolnosci 1.7 to
juz takie
monstrum co obsluzy cokolwiek i posiadaja juz 83 (nieudoskumentowane ale
jest), wersja 1.32/33 ma 75 nieudokumentowane, jezlei ktos chce sie
poinformowac o plytahc szatla niech pisze na mala gdyz jestem koneserem
i pasjonatem plyta shutlla...

--
             Kuba Natorski
          kantor_at_polbox.com