MMX do HOT-557 ?

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 16:51:44 MET DST

Dzien dobry

W instrukcji do mojej plyty Spacewalker HOT-557 jest napisane, ze wspol-
pracuje z procesorami Pentium do 200MHz. Plyta ma podwojny stabilizator
napiecia pozwalajacy na dostarczenie do procesora napiecia 3.2-3.8V
oraz drugiego 2.5-3.2V

Sledzac watki dyskusji nt MMX doszedlem do wniosku, ze to powinno wys-
tarczyc, zeby plyta pracowala np. z P166MMX albo P200MMX.
Z drugiej strony, zachodnie firmy oferujace te plyty maja puste rubryki
w miejscach, gdzie wypadalyby kombinacje HOT-557 z takimi procesorami.

Czy to oznacza, ze nie mam co liczyc na upgrade do MMX-a ?

z gory dzieki za help

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication    phone: (+48 61) 782762