Re: Jaki modem ?

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 18:25:42 MET DST

Synthe wrote:

> I po co tak uogolniac - chwilowo mam Zooma V34i (swojego Zoltrixa
> 33600 VSP - pozyczylem kumplowi) i musze powiedziec, ze jest jednak
> gorszy - zreszta to zalezy od jakosci lacza ... (Zoltrix nigdy nie
> polaczyl mi sie inaczej niz na 33600 - a z Zoom'em jest roznie)

Wlasnie - po co uogolniac?
Zoltrixy robione na Rockwellu byly generalnie do d...
Ale Zoltrix 33.600 VSP PnP wykorzystuje procek Sierry
i nie ma dziwne, ze jest lepszy od ZOOMa.
Tak wiec zoltrixy z rockwellami to zakopac do ziemi,
ale zoltrixy z sierrami raczej takie zle nie sa.

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl