Re: Jaki modem ?

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 18:39:26 MET DST

In pl.comp.networking Piotr Deszcz <piotr_at_zeto.bydgoszcz.pl> wrote:
: Pomozcie mi w wyborze modemu ( 28 - 33 kbps ).
: Czy warto oszczedzic i kupic cos w rodzaju Zoltrixa, Zooma, czy innego
: Requesta,
: czy moze warto jednak zapłacic wiecej za Microcoma OfficePorte, Motorole
: Lifestyle ( modele 28 kbps ) , lub Couriera . Moze zlotym srodkiem jest
: zakup Sportstera ?
: Moze macie inne propozycje ?
: Interesuje mnie modem niezawodny i szybki ( czyli niskie koszty
: eksploatacji + zadowolenie z uzytkowania ), utrzymujacy polaczenie w
: trudnych warunkach - nie chcialbym kupic chlamu, ale tez nie chce doplacac
: tylko "za marke".

Miałem swego czasu modem zewnętrzny firmy Creatix i poza wieloma wadami miał
jedną zalete - przy połączeniu szeregowym:

tpsa-->modem-->telefon

podczas gdy używałem modemu telefon był odłączony - inaczej mówiąc nikt
z domowników nie mógł mi przerwać połączenia.

Teraz mam Zoom Comstar 28.8 i wystarczy, że ktokolwiek podniesie
słuchawke, to z dużym prawdopodobieństwem połączenie szlag trafi..

Nie wiem jak jest w modemach innych firm, ale cecha o której wspomniałem
wyżej jest BARDZO denerwująca

--
Rafal Lukawski
email : budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl or rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl