Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 15:24:38 MET DST

R.Zylla, Lodz-Baluty wrote in article
<199709040834.KAA26253_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Bo nie pisalem tu o definicjach poligrafii a interpretowalem
> na twoje potrzeby to co napisal nasz szanowny przedmowca.

A ja pisalem ze pomiedzy poligrafia a pisaniem dokumentow jest roznica.

> Mozna, mozna, ale sie trzeba nameczyc.

Wspolczuje ci jesli ci to sprawia klopot.

> Wiec uciekasz od poligrafii i wracasz do biura ?

Tak bo office 95 przeznaczony jest do pracy biurowej.

Co do twoich przykladow to na pewno mozna i pewnie znajdzie sie ktos kto ci
powie jak.
Najpewniej jakas sekretarka:)