Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 15:37:33 MET DST

Lech Szychowski wrote in article <5ulv4a$m67$1_at_news.pse.pl>...

>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: Coz, to co trafa an rynek amerykanski trafi przedzej czy pozniej na
polski.

>Pamiętaj, że do Ukochanej Hameryki trafia z... Ano właśnie :)

Nie wiem dlaczego piszesz Hameryka?
Nie wiesz jak sie USA nazywa po polsku?

I skadd trafia? Oswiec mnie. Silicon valley juz nie jest w USA?

>: Wiekszosc firm tworzacych postep w hardware i software to firmy rodzime,
>: amerykanskie.
>
>I co z tego? Nie odróżniasz miejsca/sposoby produkcji od miejsca/sposobu
>dystrybucji/sprzedaży? :)

Wiesz w XXI wieku to nie ma wielkiego znaczenia.
Na wszytskich rynkach komputerowych sprzedaje sie w zasadzie to samo.