Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Henryk Abram - fizyka IV (abram_at_if.uj.edu.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 09:02:02 MET DST

Slawek (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: >1.Do obudowy nie da sie wlozyc innej plyty glownej
:
: To jest desktop, mozliwe. choc tudono uwierzyc.:
To jest midi tower

: >2.Pamieci sa niestandartowe
:
: To znaczy jakie? Kto je robil? Dell?
:
chodzi mi o ich wyglad i sloty do nich na plycie glownej (za pare dni
sprawdze dokladniej)
: 486 to zreszta inna epoka, chlopie. Jakis czas temu.
:
Tak tylko ze z tym komputerem nic specjalnie zrobic sie nie da, mozliwosci
modernizacji sa bardzo ograniczone,nie jest tez specjalnie niezawodny.
Na szczescie nie jest to moj prywatny tylko instytutu(moje domowy komputer
zawsze (no za wyjatkiem pierwszego PC ale to bylo 6 lat temu) skladam sam.
Przyznam sie ze nie widzialem jeszcze w srodku Della z procesorem pentium
wiec nie jestem w stanie nic o takiej konstrukcji powiedziec.Ale to co
widzialem w tej 486 wystarczy,wyznaje zasade ograniczonego zaufania.

Henryk Abram
e-mail abram_at_druid.if.uj.edu.pl