Re: Komputer z Ameryki - so i win95

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 05:06:06 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Pytanie 4: I co na to wlasciciele maszyny?

>Na serwerze MS jest mila pogadanka z pewnej japonskiej firmy jak to
>zastapili AIX za milion $ maszynka za wielokrotnie mniej, i pod NT
>uzyskali od razu wzrost predkosci, a po optymalizacji - wielokrotny
>wzrost predkosci.

Ja tez wierze. Co wiecej, strace pieniadze, bo zjednoczone sily IBM +
konsultantow + expertow lokalnych nie mogly spowodowac zeby pudelko z
AIX warte $70 K bylo szybsze niz Pentium Pro + NT za $4K. Na razie
jest wolniejsze tak z 5 razy. Stracimy na tym interesie klienta z
dyzymi pieniedzmi.

Andrzej Lewandowski

>I nawet im wierze, tylko chetnie dowiedzialbym sie jak wyglada opinia
>nie przepuszczona przez serwer MS po paru miesiacach uzytkowania
>systemu :-)

Jak wyzej - walka zajela nam 3 miesiace. Na widok AIXa chce mi sie
wymiotowac. I nie tyklo mnie.

P.S. Nie wykuczam mozliwosci, ze jakbysmy zaplacili za maszyne $500 K
to by byla szybsza. Tylko co z tego?....