Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 16:24:54 MET DST

Lech Szychowski wrote in article <5ujo4e$o1b$1_at_news.pse.pl>...

>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: Polski rynek komputerow jest pochodna amerykanskiego.
>
>Pierwszą czy drugą pochodną, Panie Specjalisto? ;)

Panie Starszy Specjalisto nowinki komputerow trafiaj z USA do Polski
 a nie odwrotnie choc po tonie wypowiedzi na tej liscie zaczynam sie dziwic
 ze jest wlasnie tak.

>: Ja mysle ze sytuacja w Polsce przypomina troche USA w poznych latach 80.
>
>To dobrze, że wiesz, że tylko myślisz.

Jesli chodzi o nasycenie technologia to jest bardzo podobnie.
No i to skladactwo:) i idealistyczno-hobbystyczne podejscie:)

slawek
pisz pod: nyce_guy_at_irc.pl

           Sluchaj polskiego radia poprzez Internet!
   Zobacz sam: http://www.superlink.net/~sduchnow