Re: Grafika na Cirrus 5446

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:28:08 MET DST

"Marmot" <marmot_at_friko.onet.pl> wrote:

>A moze najnowszy CL-GD5480 ? Jest karta z tym CHIPEM i to jaka bajerna, ma
>tuner TV, TELETEXT, Frame Garber, 4 MB RAM, pilot, przyspiesza odtwarzanie
>AVI i MPG.
>
>Info w ostatnim numerze CHIPA.....

czy ta karta jest wstecznie zgodna z 5446 ?
pytam dlatego, gdyz do 5446 sa poprawnie dzialajace drivery dla OS/2 .
a z pozostalych bajerow tez chetnie bym skorzystal, jak poprawia drivery :)))

i przede wszystkim. gdzie te karte moge kupic ? bardziej mi zalezy
na info o jakiejs hurtowni, niz o sklepie. ale od biedy moze
byc sklepik.

ps: wszystko jest zalane et6000 i s3 virage. straszne :(((((((((

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |