Re: PROSBA w sprawie konkretniejszych tematow

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_polbox.com)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 09:04:40 MET DST

"Andrzej Turek" <andre_at_kr.onet.pl> pisal tutaj:
>tak
>tym
Vitam,
Podobnie odpowiadajacy na listy ludzi proszeni sa o odpowiedzi na
news'y, NIE e-mail'em, bo wtedy czesci czytajacych news'y unikaja
interesujace rozwiazania. Aczkolwiek rozumiem, ze wygodniej jest
dostac odpowiedz do swojej skrzynki pocztowej. A moze ktores
news-reader'y maja mozliwosc odpowiedzi i na e-mail'a i na news'y.