Re: pomocy-stacja 3 1/2

Autor: Krzysztof Kawa (kawa_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 08:47:59 MET DST

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org>
wrote:

>Hello bobi!
>
>30 Aug 97 20:51, bobi -> do All:
>
> b> Nie mam pieniedzy zeby kupic nowa stacje dyskietek. Wofole nie
> b> odczytuje a na dodatek psuje dyskietki. Nie mam na nia gwarancji a
> b> nie moge znalezc "naprawiacza". Moze sprubuje sam. Bardzo prosze o
> b> wskazowki. -- Grzegorz Bober boberg_at_friko.onet.pl
>
>Wyymontuj, zdejmij pokrywe, przedmuchaj z kurzu, wymyj slimak i prowadnice
>pedzelkiem z benzyna, slimak przesmaruj lekko wazelina techniczna, prowadnice
>najpierw oliwka do maszyn prec., potem wazelina, przemyj glowice spirytusem
> [...]
Uruchom komputer z samego dosa i sprawdz czy dziala stacja. Jesli tak,
to z windows wywal sterowniki odpowiedzialne za stacje dyskow i pozwol
windows zainstalowac je powtornie. Ja w ten sposob mam dwie stacje
zamiast jednej. Objawy byly identycze, zadnej dyskietki nie mogl
odczytac, na wszystkich przy formatowaniu wykazywal bledne sektory, a
wina polegala na tym, ze kiedys przez chwile zamienilem w biosie
stacje a: z b:. a potem Windows'owi sie cos pozajaczkowalo.
Jak to nie pomoze, to rzeczywiscie zostaje metoda poprzednia.

                        Krzysztof Kawa
                        kawa_at_ict.pwr.wroc.pl