pomocy-stacja 3 1/2

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 03:55:02 MET DST

Hello bobi!

30 Aug 97 20:51, bobi -> do All:

 b> Nie mam pieniedzy zeby kupic nowa stacje dyskietek. Wofole nie
 b> odczytuje a na dodatek psuje dyskietki. Nie mam na nia gwarancji a
 b> nie moge znalezc "naprawiacza". Moze sprubuje sam. Bardzo prosze o
 b> wskazowki. -- Grzegorz Bober boberg_at_friko.onet.pl

Wyymontuj, zdejmij pokrywe, przedmuchaj z kurzu, wymyj slimak i prowadnice
pedzelkiem z benzyna, slimak przesmaruj lekko wazelina techniczna, prowadnice
najpierw oliwka do maszyn prec., potem wazelina, przemyj glowice spirytusem
spozywczym 96%, podlacz i sprawdz tasme i kable, - poobserwuj czy i jak dziala,
czy porusza sie "wozek" z glowicami (czasem trzeba mu troche pomoc na poczatku).

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-