Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 15:21:47 MET DST

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: Rzeczywistosc jest taka, ze 90% prywatnych uzytkownikow komputerow ma
: mentalnosc farmera z Polnocnej Dakoty: chce uzywac komputera tak jak

I co z tego? Czy koniecznie muszę równać w dół? Na szczęście Polska
to nie USA i nie muszę w imię PC obowiązkowo głupieć.

: kielkowania przychodzi tam kupic komputer, ma dobra obsluge i nikt nie
: stara sie wykazac mu ze jest durniem bo nie wie co to jest SCSI. W
: odroznieniu od personelu niektorych malych firm.

Personel małych (osobną sprawą jest to, co obaj rozumiemy pod tym
określeniem) nie usiłuje mi wykazać, że jestem durniem. Jeśli coś
im się nie podoba w tym, co mówię, to albo się dogadujemy, albo idę
gdzie indziej. I niespecjalnie mnie obchodzi to, jak obsłużą rolnika
spod Suwałk - liczy się to, jaką obsługę będę miał ja. Nikt nie
powiedział, że ów rolnik i ja musimy kupować komputery w tym samym
sklepie/firmie.

: nogami i potrfelami. I to glosuje ten nielubiany przez computers guru
: "masowy rynek". Masowy rynek wybral sobie Microsofta jako producenta

Powtórzę: czy mnie to musi obchodzić? Nie musi. I niekoniecznie powinno,
bo to, na co głosuje portfelem farmer z ND ma się nijak do tego, co sobą
tak naprawdę reprezentuje (pod względami innymi niż marketingowe) ów
produkt.

: P.S. Czy ktos widzial katalog elementow elektroniczynch? Ceny maja tam
: rubryki: 1 sztuka, do 100 sztuk, do 1000 sztuk, powyzej 1000 sztuk,
: czy jakos tam. Jak wiec "skladak" moze byc tanczy? Chyba ze czesci

Może, może. Naprawdę. Nie chcesz, to nie wierz. Ja (i nie tylko ja,
zapewne znajdziesz w tej grupie wiele takich osób) po prostu wiem,
że może. Sprawdzone niejednokrotnie. I to tańszy przy zachowaniu
przynajmniej równoważnych parametrów użytkowych.

: kupuje sie na "bublach". A jakze, sa "buble". Znam nawet osobnika
: ktory kupuje te "buble", ladnie pakuje i wysyla masowo do pewnego
: kraju nad Wisla. Osobnik wybudowal sobie wlasnie basen za pol miliona.
: "Skladakowcy" zaplacili!

Zgadza się. Zapłacili ci, którzy kupowali "płytę głowną Intel Triton,
dysk 2.1GB, kartę SVGA PCI 2MB, napęd CD-ROM x4" - ale nie ci, którzy
kupili "płytę główną P55T2P4, dysk ST32550N itd".

--
	Leszek.