Re: 559 i K6 200 Mhz?

Autor: Kuba Natorski (kantor_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 14:30:05 MET DST

Alex wrote:

> Na wstępie witam wszystkich czytajšcych ten list!!!
> Mam następujšcy problem moja płyta główna to Shuttle 559 VX ATX i
> chciałbym do niej włozyc procesor K6 200 w dokumentacji płyty
> najnowoczeœniejszym procesorem istnieje P200 wiec o takich cudach jak
> MMX i K6 czy Cyrix M2 nie ma mowy w instrukcji ale płyta nadal jest
> sprzedawana a moja jest z 10/96 a wiec prosze o radę czy moge włozyc
> do
> niej K6 200? Czy nie bedzie to wyrzucenie pieniedzy w błoto po zakupie
>
> procesora jak nie ruszy ?
> Pomurzcie

  mozna, jezeli interesuja cie dokladne informacje na temat tej plyty to
jakby niepatrzec dysponuje pelnym kompletem wiadomosci o wszysstkich
szatlach jakie byly lacznie z zabytkami wiec pisz na priva jezeli
potrzebujesz ty (lub ktos inny) pomocy na temat plyt SHUTTLE
(SPACEWALKER)

--
             Kuba Natorski
          kantor_at_polbox.com