559 i K6 200 Mhz?

Autor: Alex (Alex_at_INTER.INTERTELE.PL)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 15:29:52 MET DST

Na wstępie witam wszystkich czytajšcych ten list!!!
Mam następujšcy problem moja płyta główna to Shuttle 559 VX ATX i
chciałbym do niej włozyc procesor K6 200 w dokumentacji płyty
najnowoczeœniejszym procesorem istnieje P200 wiec o takich cudach jak
MMX i K6 czy Cyrix M2 nie ma mowy w instrukcji ale płyta nadal jest
sprzedawana a moja jest z 10/96 a wiec prosze o radę czy moge włozyc do
niej K6 200? Czy nie bedzie to wyrzucenie pieniedzy w błoto po zakupie
procesora jak nie ruszy ?
Pomurzcie