Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 08:41:22 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <340b0d87.6162840_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>Takie mamy [pl] prawo, ze kupujac od firma s.c. [typowa forma malych
>firm] zawierasz umowe z wlascicielami, a nie z firma.
>Firme zwijaja, a zawarta umowa ciagle obowiazuje.

I co z tego? Ile trwa litygacja? A czy maja oni jakis majatek?
Jak nie to co ci z umowy?
Niestety rzeczywistosc malych firemek jest tak ze jak bankrutuja to z
wlascicielami.

>He, he - tylko ze jak policzysz ze ow sprzet byl przy zakupie o 10%
>tanszy, to nawet jak sie w co drugim popsuje czesc za 20% calosci,
>to i tak jestes do przodu.
>A zwykle [pl] to jest sporo wiecej niz 10% drozej...

>Moze na warunki US :-). Serwis dell jest w promieniu 200 mil od
>dowolnego miejsca, czyli blisko :-)

Widze ze dobrze znasz realia. Jaka to byla gazeta Jarek?

>Slawku - albo Ty nie widziales w srodku zadnego komputera [ha,
>przeciez modem wkladales], albo ten Gateway wyjatkowo dobre skladaki
>robi.
>
>Wszystko moze byc unikalne: obudowa, gabaryty w srodku, rozstaw
>otworow mocujacych, otworow pod gniazda, zlacze do klawiatury, myszy,
>sposob mocowania HDD, pamieci, plyta glowna [all in one :-)],
>miejsce na wiatrak procesora ... Drugiego twardzielka bez specjalnego
>'adaptera' nie wstawisz...

Jak skladak moze byc unikalny? Jak komponenty moga byc uniklane?
Jak minitower czy atx moze byc unikalny?

>A im bardziej 'markowa' firma, tym bardziej unikalna konstrukcja.
>
>Chocby najprostszy przyklad IBM sprzed paru lat: wypuscili model
>"nowoczesny", wiec juz tylko z napedem 3.5", nawet bez otworu
>w ktory mozna by wstawic flopa 5.25". No coz - w zasadzie zadna wada
>jesli sie skasowalo w firmie ostatniego XT.
>Pol roku pozniej pojawily sie na rynku napedy CD...

A od kiedy IBM to skladak czy typowy skladak.

Elementy skladakow sa typowe, DELL ma swoje propieratry MB oparty na typowym
chipsecie.
Co tu ma byc unikalnego? Kolor czy laty?

Cos wymyslasz Jarek.