Re: Quarterdeck CleanSweep 95 - pytanie

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 07:23:38 MET DST

DUANE wrote:

> Tyle to ja tez wiem. Chodzi o to, czy mozna mu wierzyc. Przeciez jak
> oznaczy zielonym swiatelkiem plik win.com, to go nie skasujesz... :)
> U mnie np. zaznaczyl na zolto prawie wszystkie pliki systemowe dll.
> No i jak tu kasowac???
>
> ______
>
> DUANE
> duane_at_polbox.com

   Ja kasowałem wszystkie pliki zaznaczone na zielono i nie miałem w
zwiazku z tym zadnych problemow - a juz na pewno nie wierze, zeby
zdarzylo mu sie kiedykolwiek na zielono zaznaczyc win.com. Nawiasem
mowiac kasujac (domyslnie program to proponuje) mozna zrobic kopie
zapasowa, to skompresowany plik ktory po X dniach - jesli nic sie nie
wywroci mozna usunac. Co do tych ddl-i to zauwaz, ze moga one sie
duplikowac - jest tam opcja kasowania duplikujacych i redundantnych
plikow. Idac dalej, jesli nie masz pewnosci przy wiekszosci plikow mozna
sprawdzic z jakimi aplikacjami sa powiazane. Przy wyborze koloru
swiatelka duze znaczenie takze ma liczba odwolan przez system do danego
pliku.
Tak czy siak wedlug mnie to najlepszy dostepny uninstaller. Z
ewentualnymi klopotami zapraszam na priva.

Pozdrawiam,

Marek Lang
marek_lang_at_elektrim.pl
larek_at_kki.net.pl