Re: Quarterdeck CleanSweep 95 - pytanie

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 17:35:30 MET DST

On Mon, 01 Sep 1997 08:51:20 +0200, Marek Lang
<marek_lang_at_elektrim.pl> wrote:

> To zaznaczone zielonym swiatelkiem mozesz spokojnie kasowac, nad
>plikami z zoltym (żółtym) trzeba sie zastanowic, tych z czerwonym i
>niebieskim radzilbym nie ruszac.
>
>Pozdrawiam,
>
>Marek Lang
>mailto:marek_lang_at_elektrim.pl

Tyle to ja tez wiem. Chodzi o to, czy mozna mu wierzyc. Przeciez jak
oznaczy zielonym swiatelkiem plik win.com, to go nie skasujesz... :)
U mnie np. zaznaczyl na zolto prawie wszystkie pliki systemowe dll.
No i jak tu kasowac???

______

DUANE
duane_at_polbox.com