Odp: Odp: Gdzie kupic Partition Magic?

Autor: BEEPER kki.net (mmmccc_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 22:48:22 MET DST

----------
> Od: Robert Slaski <slaskir_at_ee.pw.edu.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Re: Odp: Gdzie kupic Partition Magic?
> Data: 1 września 1997 21:31

> Mam nadzieję, że napiszesz kiedyś jakiś ciekawy program, za który
> będziesz chciał sprzedawać i, co by było śmieszniej, się z tego
> utrzymywać. I jeśli na 1 sprzedany egzemplarz przypadać będzie 100
> ukradzionych, to wtedy podziękujesz ludziom o mentalności takiej jak
> Twoja.
>
> --
>
> Robert Slaski
> mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl
> [...]

Sorry, może za ostro do tego podszedłem, ale wypraszam sobie uwagi ,
jakobym tylko czychał na okazję ukradzenia komuś pomysłu, programu itp. Po
prostu mając na uwadze nasze polskie realia
dziwię się komuś, kto chce kupować oryginalny program. Jeżeli jeszcze ma
zamiar używać go np. w pracy, we własnej firmie, to wtedy taki program
zarabia na siebie i inwestycja się opłaca. Lecz jeżeli tak jak w tym
przypadku, Partition Magic jest programem , można powiedzieć, drugiego
sortu, gdyż całkiem dobrze można się bez niego obejść (chociaż wymaga to
znacznie większego nakłedu pracy; ponowna instalacja systemu i
oprogramowania). Co innego, jeżeli kogoś stać na takie wydatki, to samo
wypowiedzenie przy nim słowa piractro jest dla niego obelgą. Ale wracająs
do sedna tej "burzy" mogę się nawet z Panem zgodzić, gdyż sam program nie
jest aż tak drogi, ale chciałbym widzieć Pana w sytuacji np. gdyby chodziło
tu o pakiet Corela ,który kosztuje ładne parę tysięcy złotych.

Ponadto nie sądzę , aby autor tego programu zamierzał się z niego
utrzymywać.

                                                     Na razie kończę. Miło
mi się z Panem kłóciło ;>)
<><><><><>mmmccc_at_kki.net.pl<><><><><>
<><>http://www.polbox.com/m/mmmccc<><>