Pamiec RAM - pomocy

Autor: Ivan (ivan_at_quake.org.pl)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 03:02:45 MET DST

Czolem

Kupilem dzis 8 x2 MB edo ramu. Dolozylem do
pozostalych 16 (tez 8x2) i radosnie wlaczam komputer.
No niestety moja radosc nie trwala dlugo. Win95 (osr2)
wlaczyl sie co prawda ale zaraz potem sie zawiesil :-(

Jestem teraz po drugiej reinstalacji systemu i juz kompletnie
nie wiem co robic. Test pamieci przebiega pomyslnie ale
jednak win95 sie wiesza. Gdy wyjme ta nowa 16 to wtedy
wszystko jest OK. Ciekawostka ze jak wlacze quake pod
win to wtedy znikaja tekstury a pod dosem nie !!!

Co mam robic ? Zwrocic pamieci czy kombinowac dalej ?
Moze znacie jakis adres w i-necie testu pamieci

IVAN
ivan_at_quake.org.pl