Re: Komputer z Ameryki

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 00:18:03 MET DST

On Sat, 30 Aug 1997 01:32:06 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Powiedzmy ukladow roznych plyt z roznymi HD.
>Masz takie mozliwosci testowe jak oni?

Mozliwosci to nie wszystko. Szkoda, ze nie mam private Della - pouzywalbym
sobie...

>Zachodnie znaczy jaki? Dzieci ze szkol ktore skladaja sobie komputer za
>kieszonkowe?

To moze inaczej: podaj konkretny przyklad problemu (nawiasem mowiac glowne
problemy poruszane w Usenecie dotycza Microsoftui jego polproduktow, a to
przeciez "wiodaca firma", sprawdzone rozwiazania wielokrotnie przetestowane
:>).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html