Re: Ukrywanie

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 12:45:34 MET DST

Wojciech Gniado (mag1c_at_polbox.com) wrote:
: Mam taki problem:

: Chcialbym aby w moim komputerze jeden z katalogow byl niewidoczny dla osoby
: z zewnatrz, ktora zajrzy do mojego komputera.
: Mam w komputerze programy : Norton Commander i Win 95.

Jezeli posiadasz CDROM, to odpowiednio wpisujac nazwe katalogu przy
ladowaniu driverow w config.sys i mscdx'a w autoexecu mozesz zablokowac
katalog, nie bedzie to najprawdopodobniej jednak dzialalo w 95

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz