TSENG ET 6100

Autor: Chris Krakowski (kkri_at_polbox.com)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 12:56:44 MET DST

Stanalem przed wyborem kupna karty graficznej. Czy lepiej kupic
popularnego ostatnio Virga 3d, czy Tsenga 6100. Slyszalem, ze tseng
jest duzo szybszy, ale nie mam tego jak potwierdzic. Czy tseng ma
akcelerator 3d? Czy Tseng jest duzo szybszy pod win95? Czy Tseng
sterowniki do wszystkiego standartowego? I jescze pytanie o pamiec : w
cennikach pisze np. tak : za ma 1,25 MB, ze ma 2,5 MB, jak to z ta
pamiecia jest?. Czy dolozenie dodatkowej pamieci przyspiesza prace
Tsenga, czy tylko dodaje dodatkowe tryby?

W sumie to interesuje mnie predkosc w windowsach bez akceleracji 3d.