Re: Ukrywanie

Autor: Rafal Piskozub (rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 12:20:33 MET DST

Wojciech Gniado (mag1c_at_polbox.com) wrote:
> Chcialbym aby w moim komputerze jeden z katalogow byl niewidoczny dla osoby
> z zewnatrz, ktora zajrzy do mojego komputera.
> Mam w komputerze programy : Norton Commander i Win 95.
To zalezy od osoby ktora zaglada, ale najprostsze jest cos takiego:
1)Dodac dla katalogu ktory chcesz ukryc atrybut HIDDEN
2)Wylaczyc w nortonie pokazywanie ukrytych plikow, windows (nie jestem
pewien) nie pokazuje ukrytych katalogow.

Na ludzi ktorzy nie znaja sie wystarczajaco na komuterach to dziala.
Ale na kogos kto juz siega do opcji NC niestety nie:)

--
                 rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl     (Gliwice)
                           (woj.Katowickie)