Re: Skaner Mustek

Autor: Kaminari (kaminari_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 23:20:47 MET DST

On Tue, 19 Aug 1997 07:12:46 GMT, Bartlomiej.Predki_at_cs.put.poznan.pl
(Bartlomiej Predki) wrote:

> [...]
[ciach]
>Poza tym szlag czlowieka trafia przy skanowaniu (szczegolnie przy
>wyzszych rozdzielczosciach), jezeli chodzi o rownomierne przesuwanie
>skanera. Jezeli myslisz powaznie o skanowaniu lepiej sie wykosztowac
>na jakis skaner plaski. Mocno upraszcza zycie.
>
>Ten co ja mam to tylko stek problemow z konfiguracja (wlasna karta,
>potrzebuje zasobow (IRQ,DMA) co przy wiekszej ilosci kart powoduje
>duze problemy, szczegolnie w Win95).
>
>Bartlomiej Predki

Mam skaner Mustek CG-8000T nie uzywa DMA i IRQ a instalacja jest
banalnie prosta. Przy skanowaniu trzeba uwazac na szybkosc przesuwania
skanerem bo gubi linie, ale mozna dojsc do wprawy :-) . Jakosc skanow
nie zwala z nog, ale jak skanujesz w rozdzielczosciach np. 500 tpi
to latwo mozna obrobic i przefiltrowac obrazek a po zeskalowaniu
(resample w Paint Shop pro 4.12) wygladaja niezle. Jesli potrzebujesz
takie cos do domu to cena 2,5 mln starych jest o.k. (pol roku temu
zaplacilem 3,5 mln. ). Do skanowania zdjec na strony www
bedzie w sam raz.
                        Piotr Sadowski