Re: Skaner Mustek

Autor: Bartlomiej Predki (Bartlomiej.Predki_at_cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 09:12:46 MET DST

>Ostatnio widzialem na gieldzie skaner firmy Mustek, max. rozdz. 100-800
>dpi, 24bit, reczny (szer. 10,5 cm), interface Twine, dyskietki instalacyjne (w
>srodku m.in. Recognita - program do OCR).
>Facet chcial 250 zl.
>Czy ktos ma taki model i moglby mi poradzic czy oplaca sie kupic?
>(zastosowanie: skanowanie zdjec do i-netu)
Nie wiem jaki to konkretnie model. Ja mam CG-8000 i mi wysiadl.
Komputer wogole nie widzi jakie sa ustawienia na skanerze. Czasami uda
sie cos zeskanowac, jak sie szczesliwie dobiora, ale jest to rzadkosc.
Poza tym szlag czlowieka trafia przy skanowaniu (szczegolnie przy
wyzszych rozdzielczosciach), jezeli chodzi o rownomierne przesuwanie
skanera. Jezeli myslisz powaznie o skanowaniu lepiej sie wykosztowac
na jakis skaner plaski. Mocno upraszcza zycie.

Ten co ja mam to tylko stek problemow z konfiguracja (wlasna karta,
potrzebuje zasobow (IRQ,DMA) co przy wiekszej ilosci kart powoduje
duze problemy, szczegolnie w Win95).

Bartlomiej Predki