Ustawienia Chipsetu w BIOSie...

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 06:24:57 MET DST

Cze

Nie jestem pewien jak powinny byc ustawione ponizsze pozycje w BIOSie.
Napiszcie mi jak powinny one wygladac (w jednym z ostatnich listow
napisalem, ze plyta mi wykrywa Fast Page zamiast EDO RAM i sadze ze te
ustawienia moga miec tutaj znaczenie):

AUTO CONFIGURATION: 60 ns/70 ns/Disabled
VIDEO BIOS CACHEABLE: Enabled/Disabled
SYSTEM CACHE TIMING: Fast/Fastest
DRAM TIMING CONTROL: Fast/Turbo/Normal/Medium/AUTO (gdy
Auto Configuration jest na 60 lub 70 ns)
REDUCE DRAM LEADOFF CYCLE: Enabled/Disabled

______

DUANE
duane_at_polbox.com